poniedziałek, 23 listopada 2015

To co każda z nas lubi, czyli zakupki!

Z racji tego, iż miałam trochę zaoszczędzonych pieniędzy (nie dużo, ale zawsze coś) wybrałam się dzisiaj na mini zakupy. Oczywiście jak zawsze wydałam więcej niż chciałam, ale nie żałuję. Główne zakupy zrobiłam w drogerii Rossman, a oprócz tego odwiedziłam sklep z butami oraz tzw. "chińskie centrum". Z zakupów jestem bardzo zadowolona, ponieważ kupiłam rzeczy z których będę korzystać i nie dałam się opamiętać wielkim napisom PRZECENA w sklepach, a trzeba na nie uważać :D
Miejmy nadzieję, że pieniądze nie zostały wyrzucone w błoto. :)





1.Szampon do włosów zniszczonych i suchych- Isana
2.Chusteczki do demakijażu, skóra normalna i mieszana- Cleanic
3.Maseczki do twarzy- AA
4.Materiałowe "baletki" kupione w miejscowym sklepie 
5.Długopis z diamencikami <3
6.Brokat do paznokci 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz